niedziela, 28 października 2012

Lust

Moda uliczna znana także jako Streetfashion to styl ubierania, z którym spotykamy się na codzień poruszając się po ulicach miasta.Projektanci i styliści mają swoją wysoką modę, którą prezentują modelki na wybiegach.Jednak największą rolę odgrywają stroje codzienne,te z ulicy,i to te najbardziej inspirują.
Taki też jest mój dzisiejszy outfit:codzienny,uliczny.
Założyłam parkę w kolorze khaki,sztruksowe spodnie,które są moim nowym odkryciem i Converse-y.
Do tego materiałowa torba z napisem I ♥ Chuck Bass.Ohh tak to mój ulubiony aktor;D
Zdjęcia stroju były robione w centrum mojego miasteczka,sobota,popołudniu.Na ulicach mnóstwo ludzi.

                                                 










fotograf-Wiesław Panasiuk

parka-sh
komin-Pimkie
spodnie-Mango
bluza-Pull and bear
trampki-Converse
torba-Mikefly
bransoletka z rzemyków-E-clover

PS:W sobotę jadę na tydzień na Białoruś,więc szykuje się mała przerwa,ale potem na pewno to nadrobię.Mam dużo nowych pomysłów:)

21 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ! I uwielbiam ten komin !!! Miłego pobytu na Białorusi !!:))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komin ma genialny print!:) No to miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, inne niż zwykle;) Kurtkę masz piękną!

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękny komin i bardzo podoba mi się połączenie kurtki jeansowej i parki ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się takie zdjęcia, jakby z ukrycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, trafiłam tu z forum na ModnejPolce i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba Twój blog, z przyjemnością będę tu zaglądać. zachęcam również do odwiedzenia mojej strony, mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu też i dodasz ją do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny styl:)
    uwielbiam parki :)

    zazdroszczę kominu ;> obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok,możesz zostawić u siebie zdjęcia zimy.Te zdjęcia na pewno nie zostaną usunięte.Zdjęć z kotem już nie ma.Ewentualnie napisz na maila to Ci je wyślę;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. wyglądasz genialnie, mam taką samą torbę, a komin to Ty masz piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna sylizacja *_*

    zapraszam do mnie, obserwujemy ? : *

    OdpowiedzUsuń

Czy my naprawdę jesteśmy na tyle idealni, by móc obrażać innych nie patrząc na siebie?
Obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.