czwartek, 9 sierpnia 2012

Flaws

Wracam Odmieniona!Mam wiele nowych pomysłów,stylizacji i sił do działania.Mam też nowego fotografa,jest nim mój tata:)Tata zajmuje się fotografią chyba od zawsze więc dziwię się,że dopiero teraz wpadłam na pomysł,by robił mi zdjęcia na bloga:P Zapraszam was na jego stronę FOTOeast.

A teraz przechodzę do stroju.Jej głównym elementem są koronkowe szorty.Uwielbiam je za to,że mogą być zarówno częścią eleganckiej jak i luźnej stylizacji.Dziś zbliżyłam się bardziej do tej drugiej opcji.
Spodenki połączyłam z jeansową kurtką,ale i z balerinami.Cały strój jest utrzymany w stonowanych barwach i bardzo mi się podoba:)











fotograf-Wiesław Panasiuk

kurtka jeansowa-Mango
szorty-Zara
top,okulary-Camaieu
baleriny-Mohito
bransoletki-Glitter
pierścionek-DIY 

PS:Na koniec pytanie do czytelników.Posiadacie koronkowe szorty?Jeśli tak to z czym je łączycie?A może możecie pochwalić się jakimiś innymi ciekawymi spodenkami z waszej szafy?:D

26 komentarzy:

  1. cudowne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia:) póki co nie posiadam, ale chyba niedługo sobie kupię.
    Mrschoco

    OdpowiedzUsuń
  3. balerinki sa kapitalne

    pozdrawiam :)

    kawkas.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz wprost cudownie! Piękny zestaw i świetne zdjęcia♥ Zazdroszczę taty fotografa;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam koronkowych szortów ......

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, białe koronkowe szorty są śliczne :) i wyglądasz przepięknie na 4 zdjęciu od dołu! dodaję do obserwowanych :)

    dopiero zaczynam: www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wyglądasz, szorty są super i te baletki, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, luzacki look. CUdne baletki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja:) Szorty są bombowe!Całość fajnie ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te szorty :) Ja żadnych koronkowych nie posiadam, bo nie mogę się do nich przekonać... generalnie mało mam szortów, bo niezbyt dobrze się w nich czuję.
    Wyglądasz świetnie, też bym chciała mieć kogoś w rodzinie za fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=m-dGaX1ETfw&list=UUWT9nrQ7SizjEN8RR7yB9Fg&index=6&feature=plcp
      zobacz sobie :)

      Usuń
  11. bardzo ładne zdjęcia a ty wyglądasz olśniewająco, może to dlatego że ładna z ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście, masz rację, nie na wszystkich ten film może dobrze wpłynąć. Fajnie że nadal piszesz :) Zdjęcia świetne. Outfit bardzo mi się podoba. Ja nie mam takich koronkowych szortów. Pierwszy raz takie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne spodenki :) koronka hit lata :)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny outfit :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. super spodenki i w ogole caly zestaw;)
    zapraszam:
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/
    obserwuje i licze na to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej. cudowne masz te szorty.! :D

    OdpowiedzUsuń

Czy my naprawdę jesteśmy na tyle idealni, by móc obrażać innych nie patrząc na siebie?
Obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.