czwartek, 16 sierpnia 2012

Paryski luz

Cześć!Wróciłam!Wyjazd udany.Gdzie,jak i kiedy,tego dowiecie się później,kiedy opublikuję post o tym wyjeździe.
A teraz mam wam do pokazania zdjęcia kolejnego outfit-u.Założyłam na siebie szorty z wysokim stanem i luźny top,pomimo tego strój jest dość elegancki i kojarzy mi się z Paryżem.Myślę,że stylizacji szyku dodaje a`la chanelka,ciekawy krój spodenek i naszyjnik.

             
                  






fotograf-Wiesław Panasiuk

szorty,top-Pull and Bear
chanelka-Bershka
naszyjnik-House
baleriny-CCC
pierscionek-miejski sklep

PS:W następnym pośnie druga część zdjeć z Warszawy:)

14 komentarzy:

  1. w takim razie czekam :)
    podoba mi się ten outfit, szczególnie spodenki z wysokim stanem. Fajnie dobrałaś do nich bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mam ogromną ochotę na kawę ;o boskie spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Szorty i naszyjnik piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie. Zwłaszcza podobają mi się spodenki i pierścionek. ^^ Niezła piosenka, wpada w ucho. Lubię jak ktoś śpiewa po francusku ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko się tak idealnie komponuje! :) ciekawa bluzka, podoba mi się też ten naszyjnik, daje świetny efekt całości. a i torebka, śliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma elegancji bez prostosty, jestes piekna i masz dobry gust :)

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardo mega stylizacja, bardzo mi sie podoba. *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. szorty świetne a Pan ze zdjęcia boski. więcej takich;)
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czy my naprawdę jesteśmy na tyle idealni, by móc obrażać innych nie patrząc na siebie?
Obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.