piątek, 31 sierpnia 2012

Litwa-narty

Na narty wybraliśmy się spontanicznie.Jadąc na Litwę nie mieliśmy pojęcia,że jest tam stok.Duży budynek o nietypowych kształtach od razu przykuł naszą uwagę.Odkryte stocznie na zimę,kryte na lato.Dzięki temu wielbiciele sportów zimowych mogą oddać się swojej pasji również gdy jest ciepło.W środku też było bardzo ciekawie.Pełno tam chatek,których dachy przykryte są śniegiem.W jednych kryją się restauracje,inne to atrapa mająca nadać zimowy klimat.
Na nartach jeździłam po raz pierwszy,ale pewnie nie ostatni.Mimo,że na początku nie czułam się zbyt pewnie,to mogę śmiało  powiedzieć,że na koniec szło mi  już całkiem nieźle:)
A teraz mała fotorelacja...






fotograf-Wiesław Panasiuk

13 komentarzy:

  1. świetna sprawa z tym stokiem =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia:) Fajnie się tak oderwać w środku wakacji od tego upału:)

    Martyna

    PS: Trochę się u nas zmieniło. Od teraz można odwiedzić dwa blogi:

    lifestylowo-modowy:
    ladiesteaparty.blogspot.com

    oraz kulturalny:
    ladiescoffeeparty.blogspot.com

    Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tez bym tak teraz chciala;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę! Ja miałam jechać na Litwę, ale się nie udało ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję - wiesz za co :) Tylu komplementów w jednym komentarzu jeszcze nie dostałam.
    ps.nigdy nie miałam nart na nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki ;)
    Szczęściara z Ciebie ;*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. jej, zazdroszczę takiego wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj nie dalej jak w sobotę żaliłam się chłopakowi, że chciałabym już zimę! i narty! i stoki!
    zazdroszczę wypadu, ja czekam do sezonu ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  9. musialobyc naprawde fajnie ,. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cholernie zazdroszczę! Na nartach nie byłam dobrych parę lat!

    OdpowiedzUsuń

Czy my naprawdę jesteśmy na tyle idealni, by móc obrażać innych nie patrząc na siebie?
Obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.