poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Warszawa cz.1

Cześć!Ten post dodaję automatycznie.Jeśli go czytacie,to oznacza,że od kilku dni jestem za granicą na krótkich wakacjach.
Dziś chcę pokazać wam pierwszą część zdjęć,które wykonałam podczas wakacyjnego pobytu w Warszawie.W stolicy byłam nie raz ale nigdy na dłużej,tak żeby móc zobaczyć ją dokładniej,czy poczuć jak żyje się w wielkim mieście;P.Podczas mojego pięciodniowego pobytu zdążyłam kilkukrotnie być na starym mieście,gdzie za każdym razem jadłam coś wyśmienitego w jednej z tamtejszych restauracji.Odwiedziłam też warszawski  stadion i galerie od których nie mogłam się oderwać:)
Podczas pobytu w stolicy miałam okazję uczestniczyć w sesji narzeczeńskiej,której efekty już niedługo.

   



Lubie to zdjęcie bo dobrze pokazuje to jak wygląda Warszawa.Nawet przy najważniejszych budynkach w mieście możemy zobaczyć bloki:(


Jedna ze scenerii wyżej wspomnianej sesji.W jednym z warszawskich parków mieścił się budynek w którym było wiele sal,a każda byłą pomalowana w inny sposób.



Panie idące po pasach lubią paski,i ta w tle najwidoczniej też.

6 komentarzy:

  1. haha ostatnie zdjęcie genialne;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jutro wybieram się do Warszawy, z czego w sumie bardzo się cieszę, ponieważ jeżdżąc i latając po różnych zakątkach Europy Warszawę, naszą stolicę, odwiedziłam tylko raz w swoim życiu, mając zaledwie sześć lat. Pamiętam tylko męczącą jazdę metrem i gorące czoło. Z gorączką naprawdę było bardzo niemiło. Dlatego postanawiam wyplenić złe wspomnienia i zobaczyć Warszawę jeszcze raz! Jadę z rodzicami i z siostrą na trzy dni, może również umieszczę zdjęcia i zrobię notkę, zobaczę, czy mi się spodoba :) + Uwielbiam ostatnie zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha pasiaki najlepsze.
    tak w ogóle to bardzo fajny blog.

    OdpowiedzUsuń

Czy my naprawdę jesteśmy na tyle idealni, by móc obrażać innych nie patrząc na siebie?
Obraźliwe komentarze nie będą zatwierdzane.